Godmorgon bloggen!

Idag är det Lördag! :) Jag ska inte göra ngt spec utan bara ta det lugnt idag. :)  Håller på och fixar mina kaninhinder (en del är trasiga, behöver målas m.m) så ska fixa några idag! :) Sedan ska jag ta ut Theodor i hagen igen och gå en promenad med honom! Han ska bara få vila idag eftersom det är tävling imorgon! :)
Ikväll ska vi äta Oxfilé eller någon annan biff med potatisgratäng och till efterätt blir det Äppelpaj med vaniljsås! :) Det ska bli så gott! :) Men ja...sedan ska vi väll hitta någon bra film igen ikväll som vi kan se på och sedan ska vi inte göra så mkt mer! :P Måste fixa allt till tävlingen imorgon också! :) Det är Johanna, Amanda, Natalie, jag och Frida som ska tävla imorgon! :) Startlistorna har inte kommit upp fortfarande och de lär väll inte göra det heller så antar att jag får se när jag ska starta på plats!

Hehe...lite roligt, jag har haft en gaffel sedan förra tävlingen i min ryggsäck och den har liksom legat där och jag har tagit med den i ryggsäcken utan att jag har vetat det. Märkte det typ i Tisdags men sedan glömde jag bort och ja! :P Hehe...lite konstigt kanske, men men! :) Nu ska jag snart gå ut till kaninerna så jag ska nog avsluta nu! :)
Slänger säkert in ett inlägg ikväll så ni behöver inte vara oroliga! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0