Haft gäster :)

Halloj! :P Nu har Frida och hennes familj gått hem! :( Det var så himla kul! :)
Först pratade vi lite och sedan badade vi i vår pool och efter det var det förrät. Det blev toast skagen och det var jättegott, sedan gick jag och Frida och hoppa med mina kaniner och jag tränade Theodor och Frida filmade honom. :) Sedan var det varmrätt och man kunde välja på typ fläskkaré, griskött? :P rebjensspijell (stavning) och så. Jag tog fläskkarré och till det var det vitlöksspotatis och bearniesås. Sedan gick jag och Frida och hoppa med Fluff och Piggelin. Fluff var jätteduktig! Så jag håller verkligen tummarna att det kommer gå bra för honom på Bergadagarna nästa helg men det tror jag nog! :) Sedan vart det efterätt och det blev cheeskake och det var såklart jättegott! :) Sedan gjorde vi roliga kullen och det var jätteroligt och sedan var de tvungen att gå hem! :(
Det vart en lyckad dag iallafall och nu ligger jag här i soffan och är typ helt slut! :P Men det var jätteroligt när de var här! :) Nu ska jag nog plugga resten av kvällen...bloggar nog inte mer idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0