Haft No prov

Tjingeling allihopa. Nu har vi som rubriken haft No prov. En del sitter fortfarande kvar. Man har ända tillls klockan 12  lunch på sig då det är, men jag är redan klar. Jag svarade inte på någon A-C del fråga eftersom ja, ni vet...man kan ju typ inte göra det om man bara fått E och F i de andra No proven vi haft! :P Men jag svarade iallafall på alla frågor på E-delen och det känns som att jag bara kommer ha två-tre fel så jag tror jag blir gokdänd på det här provet. Hoppas. Johanna sa att jag inte hade blivit godkänd på förra provet om fotosyntesen så det måste jag ha ett omprov till på och orka ha ännu ett till. Men jag tror faktiskt jag får E på det här! :) Men ja...

Vi har haft Idrott, Svenska, So och No. På Idrotten så skulle vi jogga och springa. Sami delade upp oss i två grupper av hela klassen och i de grupperna delade han upp oss två och två. Den ena gruppen skulle springa en runda och den andra skulle öva på att kasta tennisbollar och kasta sånnahär tunga bollar som idrottare kastar, har glömt vad de heter. Men det skulle vi iallafall göra och när man blev parad i två och två så skulle man göra de övningarna och sedan andra gruppen skulle springa i två och två. Det var jag och Eda som skulle öva på att kasta tennisbollar åt varandra och de här stora bollarna! :P Men det gick ganska bra men sedan skulle Sofia och Marcus springa, men det hände något där när de sprang. Marcus tog en helt annan väg och Sofia sa att det var fel väg till honom men han lyssnade inte och fortsatte så hon kom tillbaka och då gick joggade/gick jag och Sofia istället. :) Efter Idrotten var det Svenska och då skulle vi kolla på film om det Trojanska kriget och den var ganska bra. Efter det var So men vi fick tiden till att göra No provet så vi hade ingen So utan vi skulle göra No provet ända till lunch

Idag kommer jag nog inte blogga på lucnrasten, ska göra tävlingsböcker till mina kaniner då istället. :) Men efter lunchen ska vi ha...asså har fått typ hjärnsläpp men det är något innan musiken iallafall och sedan slutar vi och då ska jag följa med Sofia hem och det ska bli så kul! :) Nu blev lite långt inägg här så jag ska nog avsluta! :P



Här hade jag precis fått min kamera! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0