Har ni hört om detta?! :)

Hejsan bloggen och framförallt alla som rider på Tyresö Ridskola där jag rider! Har ni hört det här?!
I höst har Tyresö ridskola bestämt att det ska bara heta Ponny och inte småponny och mellanponny. Det betyder att alla som rider småponny och mellanponny får rida småponny ibland! Tänk om jag får Jonatan då?! Skulle göra vad som helst för att få honom!!!!!! Tänk att få sitta på din rygg igen!!!!!!! Gubben, det skulle verkligen vara drömmen! Kommer inte ens ihåg sista gången jag satt på dig, så j*vla länge sedan var det!!! Jag måste få dig någon gång! Måste, måste, måste, måste!!!!! Tänk att få rida dig en gång till!!! Det skulle vara så kul!!! Men jag kommer väll typ få Candino och Elektro eller så med tanke på att jag är så lång, men kanske! :) Hoppas verkligen att jag får dig någon gång Jonatan!!!!


Första bilden jag publicerade på bloggen!
Älskar dig så mycket!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0