Helg! :D

Nu är det ätnligen helg! :D Jippi!
När jag kom hem så tog jag ju ut Theodor i hagen, struntade i att hoppa med honom så han fick bara vara i hagen idag! Nu ska jag importera de filmer och bilder jag tog nyss och sedan ska jag nog plugga lite på Svenska provet som vi har på Torsdag nästa vecka och sedan ska jag göra filmen och bara ta det lugnt och sedan ska vi nog äta! :) Det blir väll Tacos eller Pizza som vi alltid äter på Fredagar, asså vi beställer Pizza varannan Fredag och varannan Fredag äter vi Tacos! :) Hoppas det blir Pizza idag för jag är sugen på en Kebab, för man får egentligen beställa vad man vill när det är Pizza! :P Det var faktiskt länge sedan jag åt det så hoppas vi ska beställa Pizza fast det ska vi typ inte för vi gjorde det förra Fredagen! :P Men ja...
Juste, startlistorna till tävlingen har inte kommit upp än! :O De brukar ju alltid komma upp på Onsdagen innan tävlingen eller åtminstone på Torsdagen.
Men, men...de kommer väll upp snart! ;)
Nu ska jag nog avsluta...det blir nog inget mer inlägg idag eftersom jag redan har gjort tre inlägg! ;) Men jaja, hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0