Hemma :)

Nu är jag hemma. När jag kom hem så åt jag lite mellis. Jag åt Avokado och en bulle! :) Det var jättegott! :)
Idag var det ju tänkt att jag skulle åka och spela blockflöjt igen, men min blockflöjtslärare Linda kunde inte undervisa idag av någon anledning så jag kan inte göra det! :( Och det är synd för jag vill ju göra det! Men en bra sak med det är ju att jag kan plugga till No provet istället. :) Sedan ska jag göra ännu en ny film och lägga ut på Youtube! ;) Jag har filmat massor så tänkte göra en till film! :) Sedan får det vara bra tills tävlingen! :P Den kommer bli klar idag så gå in och kika på min Youtubekanal sedan. ;) Sedan ska jag väll äta och kolla på Bar gärning och 112 på liv och död som valigt! :) Men nu måste jag plugga, ni får ha det bra så länge! :)



Mums! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0