Hemma från Nacka Forum! :)

Nu har jag alltså kommit hem från Nacka Forum! :) Pluggade ju som vanligt med Filippa idag! :) Först fikade vi ju som vi alltid brukar göra och sedan började vi plugga! Vi har ju Svenskaprov om Litteraturhistoria så vi tog ut det viktigaste av pappret vi har fått och skrev det på ett pages (ett program på mac) dokument. :) Sedan började tiden rinna ut och jag var snart tvungen att gå till bussen så Filippa var snäll och strök under det viktigaste åt mig som jag skulle skriva! :P Hehe, men det är ju det jag behöver hjälp med! :P Sedan liksom sa hon hur man skulle tänka så hon förklarade också annars lär jag mig ju inte! :P Men nu har jag lärt mig och jag ska nog plugga vidare och sedan ska vi äta! :) Vet inte ritkigt vad men jag hoppas på något gott! :) Juste...Polly har redan börjat bädda! :O
Det är över en vecka kvar och hon har redan börjat bädda! :P Men jaja. :) Hoppas jag hittar några små bäbisa där imorgon då! ;) Tänk om jag gör det, liksom när jag bara ska gå ut som vanligt och ge de mat på morgonen innan jag åker till skolan och så ser jag kaninungar där! :P Måste ju kolla och ta ut ungarna som är döda även om taxin hade kommit, han får faktiskt vänta då! Det där är ju viktigt! :)
Men ja...ska äta typ nu, så hej då! :)


Fina tjejen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0