Hemma från Sofia! :)

Hej allihopa! :) Nu har jag kommit hem från Sofia! :) Det var jättekul där! :)
Först så var vi ute och det var meningen att vi skulle bara fota men sedan så kom jag på massor med idér som vi kunde filma och så. Jag ska alltså göra en ännu en till film! :D Hehe...jag vet, men ja. Det kommer upp två-3 filmer eller nee fyra, men sedan får det vara nog till tävlingen! :P Men de ska inte handla om kaniner utan ja ni får helt enkelt se sedan! :) Har ju inga prov eller så, eller jo jag fick reda idag på att jag skulle ha omprovet på fotosyntesen på Måndag. Men jag och Filippa ska plugga på det imorgon! :) Men ja..
Det var iallafall jättekul hoss Sofa och nu är jag alltså hemma, kom hem för typ en timme sedan och nu kollar jag på tv och chattar med Felicia på facebook! :D Nu ska jag göra lite annat, som att göra filmerna! :D Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0