Hoppat med Theodor! :)

För typ två timmar sedan kom jag hem och då gick jag ut och hoppade med Theodor! :) Tränade krok medel idag med honom eftersom han ska tävla det på Söndag! :) Hoppas det går bra! :P
Sedan fotade jag med min kamera och lite sådant! ;) Snart ska jag äta och sedan ska jag gå och spela blockflöjt! :)
Juste på Hkk lektionen i skolan idag som var sista lektionen fick vi reda på våra prov och jag fick C! :) Är nöjd med det iallafall! :) Sofia fick A igen! :) Sedan slutade vi! Men ja...antar att det här är sista inlägget för idag eftersom jag måste ägna resten av kvällen åt att plugga till Svenskaprovet och sedan ska jag titta på tv och lite sådant. Men bloggar ju mer imorgon! :) Hej då sålänge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0