I skolan!

Tjingeling allihopa! Nu är jag i skolan och vi har haft Mentorstid, Målstuga, Svenska och No. På Mentorstiden gick vi ju igenom veckan som vanligt och när klockan var halv nio så gick jag till Ehab för vi hade bestämt att jag skulle komma till honom och lämmna min lånedator då och så skulle vi ju överföra mina bilder och filmer till en en extärn hårddisk som han hade. Det gick bra och vi fick verkligen över alla bilder och filmer som jag hade på den! :) Så bra! Men det skulle ta 40 min och då jag tillbaka till klassrummet och då var det Måstuga, men Petri sa att vi skulle ha So då istället eftersom vi ska ha prov i Samhällskunskap som är ett ämmne i So typ nästa vecka! Så det hade vi och sedan gick jag tillbaka till Ehab igen för jag trodde datorn var klar då men det var den visst inte, det skulle ta en och en halv timme att ominstallera den så jag skulle få vänta ända till efter lunch! Men efter det så hade vi Svenska och då läste jag istället för att fortsätta på min Svenska uppsats, är ändå snart klar med den så det var lugnt att jag inte hade någon dator och kunde fortsätta med den. Jag läste iallafall Klara för start och den är jättebra! :) Sedan var det No och då kollade vi på filmer om olika Energiformer och kärnkraftolyckan i U.S.A i Tjernobyl och sedan var det lunch och nu har vi ju lunchrast sedan är det Hkk och sedan slutar vi! :)

När jag kommer hem så ska jag plugga på Hkk provet och sedan ska jag äta middag och sedan ska jag åka och spela blockflöjt. Men nu ska jag nog följa med Sofia ut för hon gick ut! :P Så ska följa efter henne nu! ;) Sedan kommer väll Ehab och lämmnar tillbaka min dator snart! :D Men hej då!

Om ni undrar varför jag kan blogga fast min dator är på ominstallering så är det för att jag lånar Sofias dator! :P



Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh snälla kan du hjälpa mig med min header´? :P

2012-05-21 @ 15:19:12
URL: http://viitaflingor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0