Kommit hem!

Nu har jag kommit hem från skolan! :) Bussresan gick ju bra som vanligt men det blev fullsatt på 413. Det är så jobbigt när den blir det. Det är massor med personer från Eklidens skola som alltid ska me 413 och när den ska åka så står några för när dörren så den öppnas eller så är det något annat. Så jobbigt! Men nu har jag tillslut kommit hem och förutom att 413 var fulltsatt så gick ju somsagt resan bra! :)
Snart ska vi äta och vi ska äta räkor med ris och till det blir säkert någon god så och det ska bli så gott! :)
Nu ska jag nog ta och avsluta eftersom vi ska äta snart och sedan ska jag byta om och åka och rida! :) Det ska bli så kul! Ska ju hoppa Oliv igen! :) Men ja...hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0