Kungsträdgården

Nu har vi kommit hem från Kungsträdgården! :) Vi åkte dit och skulle kolla på de fina träden, men då skulle de såklart ha blommat ut, jag blev arg ledsen och besviken! :P Hehe, kanske lite barsnligt att jag blev det, men vi hittade faktiskt några andra körsbärsträd som vi gick och fota istället efter att vi hade ätit MacDonalds. Det var gott! Mums! Jag tog en vanlig Big mac utan ost! Hatar osten alltså usch!! Så tog en Big mac utan ost och sedan coca cola till dricka! :) Efter det gick vi somsagt till de andra träden vi hittade istället, de var lika fina och fick jättefina bilder och bildbomen kommer i ett annat inlägg! Nu är jag så törstig och är sugen på något gott så jag ska åka till konsum och köpa det! ;) Nej men jag "MÅSTE" typ åka och köpa mjölk för vi har inte det och då kan man ju passa på att köpa lite gott också. ;) Så ja...ska nog avsluta nu då! Hej då! :)


Fan att det inte kunde ha varit såhär fint! Men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0