Little Darling har gått hem! :(

Tjingelig bloggen! Nu har Little Darling och hennes familj vart och fikat här! :) Det var jättekul och vi åkte ut med rullstolen igen! :D Jag längtar till sommarlovet för då kan vi vara med varandra nästan hela tiden och åka ut med rullstolen! :D Vi åkte till en gubbe som äldade när det typ var sista dagen som man kunde älda och sa det till honom. Han blev skitsur och sa att sista dagen var 6:e maj. Det är ju det inte alls! Så han blev skitsur där och ja! :P Det var lite läskigt för han typ gick mot oss! :P Sedan så hände en liten grej! :P Vi körde in i en bil så det blev repor och sådant på den och det måste vi typ betala för han som ägde den såg det! :P Hehe....kanske lite pinsamt....men ja. Sedan fikade vi också och lite sådant! :) Efter att de hade gått hem så var jag ute med Theodor och filmade honom med min digitalkamera! Snart kommer det ut en ny film, jag håller på och gör den! Den är snart klar! :) Men ja...ska nog importera alla filmer och bilder nu, sedan ska jag gå ut med Tessie och filma henne ännu mer och göra en film om henne! :) Jag har startat en egen Youtubekanal till henne! Läkning kommer sedan! :)
Men nu ska jag avsluta, har ju plugg att göra också...No prov imorgon, suck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0