Lunchrast! :)

Nu har vi lunchrast och vi har haft Mentorstid, Målstuga, Svenska och No! :) På Mentorstiden gick vi ju igenom veckan och på Målstugan så pluggade jag på Svenskaprovet och man har fått ett papper med instuderingsfrågor som man kan svara på som träning inför provet så det jobbade jag med. Sedan var det No och då gick vi igenom olika energikällor och radioaktiviet och så skulle man svara på Testa dig själv frågor och om man inte belv klar så skulle man göra klart de och jag blev inte klar så jag måste göra klart de också. Jag och Filippa ska göra de på Torsdag när vi ses igen! :) Vi kommer säkert ha ett prov på det där sedan. Men ja...nu har vi ju lunchrast och efter rasten ska vi ha Hkk och då får vi reda på våra prov! Hoppas vekrligen jag vår C. Men det tror jag! :) Kunde typ allt! :) Så ja...
Nu ska jag göra lite andra saker, men bloggar mer efter skolan! Hej då! :)
Tyvärr får ni ingen bild den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0