Lunchrast!

Nu har vi lunchrast! Vi har haft Sv/En, Matte, Mentorstid, Bild och lunch. Vet att jag skrev lite fel lektioner förut men ja...
På Sv/En pluggade jsg till Svenska provet och sedan hade vi Matte och då jobbade jag i min mattebok och efter det var det ju Mentorstid och då sa vår Mentor att det skulle vara en avsluntingsfest för niorna den 11:e juni då men då kan inte jag för jag åker på ridläger dne 8:one Juni och avkedsfesten är den 11:e så jag kan inte hjälpa till eller så som en del skulle. Sedan var det ju Bild och på Bilden ska vi nu rita en teckning och så ska man tänka om jag vore en kille så skulle jag...och så ska man rita det man skulle göra om man var en kille. Nu har vi ju lunch och efter det är det So och sedan Målstuga och då är det prov!!!! :P Men ja...vi börjar snart, så måste avsluta! :P Hehe...hej då! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0