Lunchrast! :)

Hej svejs! :P Nu har vi lunchrast och vi har haft Sv/En, Matte, Mentorstid och Bild. På Sv/En så pluggade jag till So provet, sedan var det Matte fast jag jobbade ingenting i min mattebok xD Haha! :P Sedan hade vi Mentorstid och då pratade Gabi (vår andra mentor lärare) om Tyskland, hon kommer där ifrånoch det var väll ganska intressant. Efter det var det Bild och jag har ju gjort klart uppgiften så jag gjort en till teckning. Jag bara ritade något. Jag filmade som vanligt så det kommer upp en video på Youtube på det sedan! :) Efter rasten ska vi ha So och sedan Målstuga och då ska jag plugga på provet. Nu ska jag göra lite annat, hej då sålänge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0