Om skoldagen :)

Nyss åt jag kebab som vi har beställt och snart ska jag rida! :) Eftersom jag inte bloggade om skoldagen på lunchrasten så tänkte jag göra det nu! :)
Vi fick sovmorgon idag till 9.25 eller egentligen skulle man typ plugga till Svenska provet men jag tog det som en sovmorgon! :P Och då började vi ju med Slöjd. En lektion till och jag blir klar med min lappkudde! :) Efter det hade vi Matte och sedan lunch. På rasten så gick jag och Sofia ut och fotade vitsippor med våra kameror! :) Bilderna blev jättefina och någon gång ska jag lägga upp de! :) När lunchrasten var slut så gick vi ju in och då skulle vi ha Engelska och då jobbade jag med Fourth Step häftet igen. Ullis var borta idag med så vi fick sitta i klassrummet idag också! :) Sedan var det Sv/En och då pluggade jag såklart på Svenska provet. Sedan slutade vi! :)
Nu ska jag somsagt snart rida, hoppas jag får någon bra häst! :) Kommer inte ihåg vilken jag hade förra gången, men jaja! :P Nu måste jag iallafall byta om! :) Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0