Ridlektion 8/5

Häst: Café
Ridlärare: Mikaela
Övning: Uteritt
Är jag nöjd med lektionen: Japp! :)
Hur gick det: Bra! :)

Det var ju inte förberedande som jag trodde att det skulle vara idag utan uteritt och det gick bra! :) Vi klättrade uppför "berg" och sådant och det gick väll bra! :) Café ville äta hela tiden och det var lite jobbigt. :P Det var visst granbarr som var godast! :P Men vi travade och skrittade och sedan hoppade vi över diken och det var kul! :) Tyvärr fick vi inte galoppera idag men det gjorde inte så mycket! :)
När vi nästan hade ridit tillbaka till stallet så blev Café jätterädd av en liten röd lapp som det stog att man inte skulle mata hästarna m.m i hagen på och den hade ramlat på marken och när hon såg den så slängde hon sig åt sidan och det var ju lite läskigt men jag höll ju mig såklart kvar! :P Hehe...men ja! :) Har inte så mycket mer och säga om den ridlektionen eftersom det var uteritt idag! :) Men nästa gång är det förberedande och då ska vi byta hästar! :) Lite skönt för hon stretar och drar när man ska sitta upp och det är ju lite jobbigt och så! :P Men men, nu ska jag nog ta och avsluta. See you later aligator! ;)


Jag vet att ni får samma bild men har lite bildbrist på just Café! :P

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så himla snygg header du har. Vem är det som har gjort den?

Kram från Sofia. :)

2012-05-08 @ 20:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0