Sitter i skolan igen

Japp! Då sitter man i skolan igen! Vi har haft Sv/En och nu har vi matte. Fast jag orkar inte göra matte! :P Jag är inne på Youtube och kollar på kaninhoppning! :P Jag har faktiskt gjort klart filmen om Tessie nu! :) Men jag kan typ inte göra någon egen kanal till henne för man måste han ett google konto, man kan typ inte bara ha ett Youtube konto. Jättekonstigt!

Men iallafall...så nu ska ni få länken! :)
Här är hennes kanal: http://www.youtube.com/user/BellaochTessie?feature=mhee 

Vet...kanalen heter BellaochTessie men kommer bara ladda upp videos på Tessie där och man måste ju somsagt ha ett google konto och det är jättekonstigt! Men besök den gärna och somsagt en ny video håller på och laddas upp! :) Sedan ska jag göra ännu en till! ;) Som ni ser så har jag redan laddat upp några videos där men det var i våras och då trodde jag att Bella skulle komma tillbaka och nu kan man ju inte göra en YOUTUBE kanal....men ja...nu vet jag inte vad jag ska skriva om...efter matte ska vi ha Mentorstid och sedan ska vi ha Bild, sedan lunch och sedan vet jag inte riktigt vad vi ska ha! :P Har glömt! :P  Men nu måste jag nog avsluta...antar att jag måste jobba ändå! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0