Skola imorgon då... :(

Japp! Då är det skola imorgon igen då! :( Tänk vad alla smålov går fort egentligen! Fast sommarlov går ganska fort också! :( Åh, varför ska alla lov gå så fort????!!!! Jaja...nu ska jag bara plugga på No provet som vi har imorgon! Sedan ska jag bada och lite sådant! :) Det har varit så roligt idag och det här lovet har varit så roligt! Trodde det var ridning idag där ett tag! :P Men sedan kom jag på att det är ju 1:a maj och då är stallet stängt för ridlektioner. Det var ju bara ponnyridning och sedan vet jag inte vad det var, men något mer! :)
Juste! Tessie ska troligen sova över en natt till! :) Då kan jag gå ut med henne efter skolan imorgon för Ylva (Tessies matte) ska komma på kvällen och hämta henne! :)
Men ja...antar väll att jag måste avsluta nu! Kommer tyvärr inte blogga mer ikväll för jag ska ju bada och sedan måste jag ägna resten av tiden åt att plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0