Söndag!

Idag är det Söndag...skola igen imorgon då! Alla smålov går somsagt så fort! Men snart är det sommarlov! Det är bara två veckor kvar och sedan är det sommarlov!!!!!! :D
Idag ska jag jag inte göra så mycket, bara vara ute med Theodor och så! Som ni ser så har jag lagt upp en ny video på min Youtubekanal, jag kunde visst importera mer bilder! Ibland är min dator konstig! :P Men jag raderade Gimp som jag ändå kommer ladda ner när Ehab har ominstallerat min dator och jag raderade några penslar som jag hade försökt ladda ner! :P Och sedan hittade jag jättegammla videos sedan typ i vintras som jag hade filmat med min Webbkamera som jag också raderade så det blev ju lite mer utrymmer så jag kunde importera de filmerna och bilderna. Men nog om det nu! ;) Men ska faktiskt inte göra så mycket mer än att vara ute med Theodor idag och så! Men nu ska jag nog avsluta, vi kanske hörs senare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0