Svar på kommentar

Anonym om Har hämtat min kamera! :D: Wow vad snyggt hinder!!!! Vem har byggt det?!!!! Ska köpa ett sånt jag också!! Kan du inte visa bättre bilder? Och är det bra? Och juste, din blogg "smothie" stavas ju med två O:n vettu!! ;)

Tack! :) Det är en tjej som har gjort det hindret till mig, tyvärr ska hon göra en paus från att göra hinder så jag vet inte om hon kan göra ett sådant till dig! :P Det är jättebra! :)
Jo det kan jag visa, men nu är min dator slut på minne och kan inte importera nya bilder och filmer så de får vara i kameran så länge. Ska ominstallera mina dator på Torsdag och då kan jag importera bilderna och sedan kan jag gärna visa de! :) Haha jag vet! :P Men det fanns typ redan en blogg som hette så! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0