Svar på kommentar

Clara om Ny film uppe! :): Varför bara Theodor i det nya klippet? :)  Du har ju några klipp med bara honom, alla är ju typ lika dana :P Kan du inte göra ett sånt klipp med typ Candy, Piggelin eller Polly?

Som jag har sagt förut så älskar jag Theodor mest och sedan älskar jag alla de andra kaninerna lika mycket. Men Thedor är lättast att göra sådanna filmer med, som att jag snurrar runt med honom. De andra skulle sprattla och så, därför vill jag inte göra sådanna filmer om de. Men jag ska göra en film om liksom alla sedan. :) Måste bara filma lite mer sedan kommer det en film om alla kaniner, ska ju såklart göra mer sådanna filmer sedan. :) Men jag kommer ändå fortsätta göra sådanna filmer med bara Theodor, men ska göra ltie filmer om de andra också, men inte likadana som jag gör med Theodor! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0