Tack så mycket! :D


TACK!
Tack för att ni gillar min blogg så mkt och besöker den! Trodde ärligt talat inte att jag skulle få så här många besökare när jag startade bloggen!

Nu har vi kommit hem från Jensen Böf house. Jag tog ju Oxfilé och det var jättegott! Vi struntade i att åka till Kungsan eftersom det regnade tyvärr, men på Onsdag ska jag faktiskt få en bonus dag och det betyder att jag får vara ledig! Yay! ;) Jag brukar få lite bonus dagar ibland men nu har jag inte velat på länge konstigt nog, men jag gillar att gå i skolan! Så jag har inte fått det förns nu! :) Så jag och mamma ska åka till Kungsan på Onsdag efter att hon har ridit (hon rider på Onsdag) och då ska jag fota där en massa och sådant! :) Jag ska också följa med henne på ridningen men ja...nu ligger jag här i soffan och käkar godis! :) Har nyss varit på Konsum och köpte godis och även plättar och sylt till de för jag ska äta det imorgon på tävlingen till lunch för en gångs skull! ;) Aja...i morgon är det ju tävling och det ska bli så himlans kul! :D Jag ska starta som nummer 7:a i mini med Piggelin, 3:a med Candy och 13 med Fluff. Får alltid de starterna med Candy och Fluff nu men det är bara bra! :)

Jag jag start nummer 8:a med Theodor men om den blir ihopslagen med "vanliga" medeln, alltså det finns ju medel ny för kaniner som precis har kommit upp till medel och sedan medel bara som lätt ny och lätt! Tror ni fattar men aja! Så om den blir ihopslagen så ska jag starta nummer: 20. Så jag hoppas den inte blr ihopslagen.
Men ja...kaninernas transportburar och jag håller på och packar saker och sådant som jag behöver i ryggsäcken nu, lite kameror och maten och ja ni vet! Nu måste jag avsluta! Men bloggar mer imorgon efter tävlingen.


Haha Theodor fick låna en rosa Baby Bunny sele där som jag egentligen inte använder och är till salu men jag hade typ glömt hans koppel i bilen sedan förra tävlingen så han fick låna den selen! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0