Tävlingsböcker

Hade ju någon fråga för väldigt länge sedan om jag kunde lägga upp bilderna på mina tävlingsböcker och jag ska göra det så fort jag är klar med alla tävlingsböcker! :) Nu har jag fått min kamera och allt, men snart ska jag fixa tävlingsböckerna! Vi måste bara beställa mer patroner till skrivaren så jag kan fixa tävlingsböckerna. Jag ska fixa om Theodors för jag vill göra en med lite andra bilder till honom och så! Sedan måste jag fixa Candys för den blev fel och ful! :P Sedan har jag fortfarande inte fixat Piggelins men det var ju för att jag inte hade några bilder på när hon hoppade men nu har jag ju fått det så jag ska fixa hennes också! Men jag hoppas att jag kan fixa de snart och när jag är klar med alla så lägger jag bilder på tävlingsböckerna här på bloggen! :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Svar: nej tyvärr så gör jag inte det. Det var rätt länge sen och jag glömde skriva ner sidans namn. :/

2012-05-16 @ 16:06:24
URL: http://carolineonansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0