Tjing! :)

Japp. Jag vet, bloggade inte på lunchrasten men tror ni inte bryr er så mycket om jag gör det eller inte. :P Jaja...
Nu har jag nästan nyss kommit hem från Nacka Fourm och jag och Filippa pluggade ju på fotosyntes. :) Det gick bra och nu måste jag bara plugga till det så jag kan det! :) Men måste typ plugga på kvällarna i helgen för det är ju tävling både lördag och söndag och då kan man ju inte plugga och orka stryka mig för att plugga! Vem gör det liksom? :P Okej några gör nog det, men har ju ändå typ fått F så ja...
Nu ska jag bara ta det lugnt och sedan ska jag, mamma och Sarah åka till några vi känner och äta middag där och det var de som kom till oss i lördags. Så vi ska till de men det är för att mamma ska ha någon aloevera grej där. Hon jobbar ju med det. Men vi ska få tacos där! :D Yeay! :P Men ja...har inget att blogga om just nu, så bye! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Har du kaninungar just nu?

2012-05-31 @ 18:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0