Tjingeling bloggen!

Nu har vi lunchrast! :) Vi har haft Engelska, Idrott, So och lunch. På Engelska pluggade jag till So provet, sedan var det Idrott och då var det inte bara Handboll utan man såhär fick köra det man behövde öva på. Så de som ville fick öva på badminton och de som ville fick öva på Handboll. Jag övade egentligen inte på någonting eftersom jag hade E i allt och är rätt nöjd med det, men jag stog som försvarare när mina kompisar ville höja sina betyg i Handboll. Det gjorde Sofia också men sedan ville hon också höja sina betyg och hon höjde sig från E till C! :) Efter det var det So och då skulle ju provet vara. Det gick jättebra för mig och kommer iallafall få D men hoppas såklart på ett C men det brukar aldrig Petri ge mig så jag tror att jag kommer få E eller D. Sedan var det lunch och nu har vi lunchrast.

Om 20 min är det egentligen No, men vi får sluta typ nu! :D Så alla har åkt men jag och Sofia ska stanna kvar och plugga! :P Men inte hela lektionen såklart, jag bokade om min taxi så den ska komma tio i ett istället. Så lyxigt va?! ;) Haha...ja. Men när jag kommer hem så ska jag träna Fluff. Ska filma då också så det kommer mer filmer när jag tränar mina kaniner. Som ni kanske ser så har jag laddat upp på Piggelin, Theodor och Candy. Jag filmade liksom Fluff också men hans filmer typ försvann eller så filmades det aldrig. Ja det vart lite konstigt men nu ska jag somsagt träna honom igen och filma honom! :) Har inte tränat kaninerna på typ två veckor, men sedan ska jag inte träna de tills Bergadagarna typ. Men ja...nu ska jag plugga! Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0