Tränat kaninerna! :)

Nu har jag tränat Theodor och de andra kaninerna! :) Jag tränade även Candy och Fluff. Ni kanske tkr att det är konstigt och så att jag tränar kaninerna en dag efter tävling, men vad fan ska man göra annars?! Orka plugga hela jävla tiden! Har ju inget annat att göra! Sedan tog jag ut Theodor i hagen och promenerade med honom också. Så jag hoppade inte med honom bara! Så nu vet ni att jag inte hoppar med de hela tiden! Men kaninerna var duktiga iallafall! :)
Nu ska jag nog börja runda av och börja plugga på provet och efter det ska vi äta middag och sedan ska jag gå för att spela blockflöjt och så. :) Asså om ni undrar så spelar jag blockflöjt i Älta skola! :P Men ja...hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0