Svar på kommentar

Felicia om Sitter och väntar på taxin: Förlåt om du inte vill prata om detta men jag undrar varför åker du Taxi till skolan :)?
Det är för att jag har hjärtfel och sitter i rullstol när jag inte orkar gå jääääääättelångt, fast jag kandet också! :P Men  jag måste gå i min egen takt annars blir jag trött. Jag har taxi för att jag nte ska slippa åka bussar och hålla på på morgonen och då skulle jag inte vara trött, men ja. Jag har taxi för det är iallafall, och det gör inget att du frågade! :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Okej! :) Jag hållde på att dö när jag föddes typ, Men det är nog inte samma sak! :O TACK för svar ;) LÄNGTAR C: Till Lördag söndag xD Sorry att jag tjatar heheh:)

2012-05-30 @ 17:48:58
Postat av: Hanna

Blev det några kanin bebisar? :)

2012-05-30 @ 20:01:04
URL: http://Http://Typkaniner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0