Varit ute med Theodor! :)

Tjingeling allihopa! Nu har jag som rubriken lyder jag varit ute med Theodor! Jag filmade sådär fint och när jag gjorde det så kom jag på att jag inte hade liksom importerat filmerna som jag hade filmat förut till själva Imovie för det går fortfarande inte att få de till Iphoto. Asså det e något program som filmerna jag filmer med den här kameran inte stöds så att jag inte spela kan spela upp de i Quick time plyer som det heter när man ska kolla på någon film på mac. Man kan liksom inte kolla på filmen utan det blir som en bild! Så konstigt! Och jag måste importera de till Imovie för att kunna göra en fillm med de filmerna jag har filmat innan jag ska radera filmerna från kameran och det gjorde jag innnan jag importerade filmerna till Imovie!!! Så typsikt! Åh vad jag är klantig! :P Hehe...vid sånna här tilllfällen hatar jag mig själv! Aja..
Nu har jag somsagt varit ute med Theodor och snart ska vi äta middag. Vi ska äta biff med potatisgratäng som vi nästan alltid gör på lördagar men det är så gott! Men ja...ska nog avsluta nu! Och juste...jag ska typ börja videoblogga, fast jag vet inte om jag ska det eller inte. Vad tycker ni!? Ska jag börja videoblogga eller inte?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0