Äntligen helg!

Yes! Nu är det äntligen helg och den här veckan har gått så himla fort! :) Den har bara liksom ja vad ska man säga, flytit iväg! :P Hehe nej, men det känns som det. Det känns inte alls länge sedan vi hade helg sist, men aja! iden gårt fort!
 
När jag kom hem så tog jag ut Thedor och filmade honom! :) Sedan fotade jag också och sedan så tog jag ut Fluff och så också! :) Jag vet att jag har haft den här designen ganska länge nu...men jag har ingen idée och därför så ska Julia Andrén göra den istället! :) Hoppas den blir bra, men det tror jag nog! :)
 
Nu har jag äntligen fått sålt på ungarna! De ska hämta de imrogon och det är så bra. Men när jag pratade med köparen så tappade jag min mobil i stengolvet så nu är hela skärmen helt f*ckad! Åh, blir så sur! Aja. Får väl ta och lämna in den sedan då. Om det inte går bort, men det tror jag inte! :/
 
Såhär se den ut! :(
 
 
Nu vet jag inte vad jag ska göra, men inte blogga iallafall! Så hej då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0