Beställt laddare!

Nu när vi äntligen beställt en laddare till min digitalkamera. Förut när jag hade fått den där Lumix kameran, men den gick ju sönder i Frankrike och vi fick inte någon ny och den gick inte på garantin. Men då trodde jag att vi inte skulle använda den här kameran som jag har nu eftersom den var sönder då för då hade ju den gått sönder i Mars för att objektivet fastnade, men vi lämande ju in den och nu funkar den ju igen! :) Men då trodde jag somsagt inte att jag skulle använda den mer och då slängde vi laddaren och då kan jag ju inte ta med den utomlands och jag villl ju kunna fota i Egypten så då var tvungna att beställa en ny och nu har vi gjort det! :) Så bra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0