Friday!

Idag är det äntligen Fredag! Som vanligt så har den här veckan också gått jättefort! Fast det är bara bra för nu är det mindre än en vecka tills vi ska åka till Egypten! :D Excagt 7 dagar kvar och det har gått så himla fort! :D Längtar så himla mycket! Men aja.
 
Idag ska jag ju också prao och vi ska klippa klart filmen och sdan ska jag somsagt följa med henne på ett skivbolag eller något. Men ja. :) Vi får se hur det blir! :) Det ska bli kul iallafall! Det dåliga är att jag har blivit förkyld nu också. Såklart tills vi ska åka till Egypten! Det är bara att hoppas att jag blir frisk innan dess, men det tror jag. :) Hehe. Jag har blivit så van att åka flygplan så att jag typ sover halva resan och sedan på flygplatsen så sitter jag bara ner och ba: Aha. Och typ sover! :P Hehe. Men det ska bli jättekul iallafall och båda kamerorna ska följa med såklart! :D Ska lägga upp bilder när jag kommer hem! :)
Men nu ska jag avsluta tänkte jag! ;) Hej då!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0