Hejsan bloggen!

Igår var ju jag på en tjejmiddag och det var jättekul! :) Men påvägen dit blev det lite kaos för jag tog fel buss. Eller jag liksm skulle byta till 471 som jag inte trodde jag skule egöra så jag gjorde inte det och satt kvar och då så när den inte åkte ner vid vår skola som den skulle göra, men inte till vår skola utan svänga någon annanstans, men aja. Den åkte vidare iallafall och då ringde jag upp Sofia och ba: Sofia är jag rätt om jag är på Lagnövägen eller vad det hette. Hon ba. Jag tror det och sedan när hon tänkte efter så sa nhon: Nej Emelie du är fel! Jag ba! Vah?! Och då sa hon att jag skulle gå av på Lagnövägen och åka tillbaka och eftersom inte jag har en iphone så skulle hon kolla upp bussar till mig som jag kunde ta tillbaks då och då hade jag såklart precis missat en och det skulle ta en halvtimme till nästa! Så där fick jag stå en halvtimme och vänta då och tillslut kom den! Sedan åkte jag till Telgeramvägen som jag nu skulel till från början och då förklarade Sofia för mig vart hon bodde och sedan kom jag rätt tillslut! Haha. Så klumpig jag är. Men jag glömde att kolla att jag skulle byta till 471! Haha. Aja! Så kan det gå! ;)
 
Nu vet jag inte vad jag ska göra, men ska gå ut till kaninerna snart och så. :) Men ja. Hej då! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0