Helg! :D

Nu är det äntligen helg! :D Men den här veckan har också gått så fort! Asså mycket fortare än förra! Det kädnes som om vi nyss hade helg. Okej inte precis så, men det känns inte som att jag har gått en vecka i skolan, men det har jag! :P
 
Ikväll ska jag på tjejmiddag och det ska bli jättekul! :) Det är hoss Lovisa! :) Har köpt en present åt henen och allt är klart! Ska ta en buss som går 18.00 så har ganska mycket tid på mig! :) Men jag kommer nog vara hemma sent ikväll, men kan försöka slänga in ett inlägg då! Vi får se! :)
 
Oh juste. Jag ska ladda upp filmerna från ridningen i Tisdags. Men den ena kom aldrig upp, men den laddas upp nu och filmerna kommer imorgon eller något! :)
 
Nu ska jag säga adjö! ;) Hej då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0