Hemma från stallet!

Idag var jag och Sarah på en clinic i stallet. Vi var där 18.00 när det skulle börja. Det skulle vara en ridande polis som skulle berätta om säkerheten typ. I början hängde man med bra och så när hon berättade, men sedan började jag tänka på annat och publiken blev ofokuserad så en del höll på med sina mobiler så de blev tillsagda och ja det var helt enkelt noll fokus på publiken haha! :P Men vi gick kvart över sju för orka sitta där i två timmar till som den skulle vara typ! xD Men ärligt. Den var skittråkig. Visst den var intressan också, men ja. Så gick det!
 
Nu ska jag ta och fundera ut en ny header och får se om jag kommer på någon ny! Det får vi helt enkelt se! :P Men nu ska jag i allafall avsluta. Bye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0