Home!

Då är man hemma igen! Det blev en ganska lång dag idag! :) Men det var kul. :)
 
När jag kom så skulle jag hitta fem bildutsnitt och det är liksom om det är helbild, halvbild, miljöbild, närbild  osv. Sedan skulle vi spela in filmen! :) Det var jättekul och det gick jättebra! :) På vägen så åt vi på Burger King!
 
Juste på tunelbanan så kom det in en tant med rolator och börja prata med en gubbe och hon ba: Ja. Jag har spelat i Hammarbylaget i 6 år och de säger att jag är sykisk sjuk och de tog min dotter för att de sa att jag var det, men det var jag inte! Och sedan ba: Jag hade femma i idrott jag och vi ba: Vafan och vi och några till höll på att skratta. Det var skitkonstigt! Hon ba kom in där och berättade om sitt liv! Men ja...
 
Sedan kllippte vi filmen och det tog typ 2 och en halv timme! :P Men det var roligt! :D Vi ska lägga upp den på Youtube! ;) Hon hade ett jätteproffsigt program som jag också vill ha! :P Men jag ska önska mig det i julklapp! Hoppas vekrligen jag får det och det är så himla bra för att man kan ha det på mac! :DSedan hade hon också photoshop som jag också ska önska mig! Men aja. Det var den praodagen. :) Ska faktiskt prao imorgon också för vi hann inte riktigt klippa klart filmen och så. Sedan ska jag följa med henne till ett skivbolag eller vad hon sa! :P Aja. Vi får se hur det går! :)
 
Jag kan typ inte göra en header för jag hittar inte den där gimp som jag hade förut innan Ehab ominstallerade min dator. Det är så konstigt och nu kan jag typ inte ladda ner det längre! Så dumt! Men jag ska försöka göra allt vad jag kan för att få det rätt programmet och göra en header för den här håller på och ruttnar nu! Nej, men har ju haft den här väldigt länge och vill ha någon riktig höstig! ;) Men aja. Nu ska jag avsluta. Bye! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0