Ledig! (Y)

Idag är man ledig då! :D Nej, men hon kunde inte idag och på Fredag så då får jag vara ledig då! :D Och börja kl 10-11 varje dag är inte så dåligt heller! :D
 
Nu har biljetterna släppts till spelningen! :D Woopwoop! ;) Fast måste vänta tills Felicia kan beställa för vi måste bestälal typ samtidigt annars kanske vi inte får stå bredvid varandra eller något. Men det känns bättre att boka samtidigt annars vet man ju aldrig vad som händer! :P Sedan ska Filippa som jag pluggar i Nacka Forum också följa med så det ska bli så kul! :D Bara 146 dagar kvar nu då...hur ska jag stå ut?!??! :( Aja får försöka...
 
Men idag så ska jag och mamma åka in till Nacka Forum. Där ska jag få typ nån tröja och så. Behöver typ det och sedan ska vi äta sushi där! :))) Mums! Aja. Nu ska jag avsluta! Hej då! :)
 
 
Mitt första Instagram foto! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0