Lunchrast! :D

Nu har vi lunchrast och jag sitter och lyssnar på As you die av Takida såklart!!! Så grymt bra! Älskar er!!!! Men aja. Idag var det somsagt också temadag. Det var typ föreläsningar hela förmiddagen och sedan hade vi matte och sedan var det lunch! :) Föreläsningarna var jätteintresanna och matten var tråkig! xD Haha nej, men matteb är det ju inte det roligtaste. Jag har inte godkänt i matte p.g.a en anledning och det är inte för att jag pluggar eller så utan jag har inte den matten utan en annan matte. Men idag skulle vi göra ett Diagram och då tog jag Hur många gillar Takida! :P Hehe. Asså jag bara hittade på nåt och då skulle jag göra hur många procent som gillade Takida. Det var för Jättebra, Ganska bra, inte så bra, dåliga. Hehe. Tog 1 % på dåliga och 80 % på bra! Men jag bara hittade på något och då tog jag ju inte att det dåligaste var det mesta av procenten. Men aja. Ni kanske inte förstår. Men aja. Sedan nu så har vi lunchrast och vi har bara Matte och So kvar, men på Son så ska vi prata med skolsyster så vi ska inte ha nån So och det är skönt! :) Sedan slutar vi och då ska jag somsagt plugga med Filippa i Nacka Forum! :)
 
Nu ska jag göra lite annat. Så ska avsluta nu. Bye! :)
 
 
<333333333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0