Takida! ♥

Asså nu har jag verkligen hittat ätka kärlek i er musik! Jag fattar inte! Varje gång jag lyssnar på era låtar så börjar jag nästan att gråta. Speciellt på en del speciella. Robert uttrycker sig bara så liksom åh. Kan inte riktigt förklara, men jag bara kan sitta där hur länge som helst och lyssna, lyssna och lyssna! Nu fattar jag äntligen vad musik innebär och jag har hittat det i era låtar och texter!
 
Innan gillade jag The Ark. Barsnliga The Ark som var kända, men jag fattade inte varför! De och speciellt Ola betedde sig så himla konstigt! De visste inte vad musiken innebar och de har inte en sådan text i sina låtar så att man bara kan sitta där och lyssna! De kanske var bra, men inte liksom som Takidas! Det är så så himla svårt att förklara! Men hoppas ni fattar! TAKIDA FOREVER AND EVER IN MY HEART!!! 
 
 
LOVE YOU FOREVER AND EVER!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0