TJING!!!!!!!!!

Tjingeling alla dar ute! Imorgon aker man hem till kalla Sverige. Vill itne! :((( Men man ar ju tvungen och lite skul ska det ju bli. Langtar sa himla mycket till alla kaniner och sa; :) Men aja.
 
Vet ni?! Nar jag var inne pa facebook sa gick jag in pa Takidas fanpage och skulel kolla om de haed nagra goda nyheter! :) Nej, men ahj. Jag skulle kolla liksom vad som hade han t eftersom jag inte kan folja de nu nar jag ar i Egypten, men da stog det att de haller pa och spelar in musikvideon till Swallow!!!! :D :D :D Langtar sa himal mycket tilsl den kommer ut!!!!!!! Ni fattar inte!!!!! Ah vill bara se den nu! Men aja. Dert var bara det jag vilel saga typ. See you in Sweden da! :)))
 
 
Har ar en bild de la ut pa deras fanpage! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0