Tjing allihopa!

Nu ärvi i period två i vår skola. Vi har ju börjat med olika perioder och nu är vi alltså inne på period två och det betyder att ju att vårat schema har blivit ändrat så idag slutade vi 15.50! :( Vi ska göra det varje Måndag! :((( Men sedan slutar iallafall jag ungefär vid de tiderna som jag gjorde innan för jag har ju Sv/En och det är bara spanskan och franskan som slutar typ fyra de andra dagarna också så det är ju skönt! :)) Men ja. Sedan var det ju blockflöjt kl 5 och kom hem halv fem så hann inte blogga något! :P Men aja. Juste i skolan idag så fick jag reda på att jag fick C på idrottsprovet! Så bra! :) Är jättenöjd med det. :) Sedan fick jag E på Engelska provet och hade typ inte plugga nånting så ja! :P
 
Nu har vi äntligen flyttat in alla kaniner! Sarah fick den andra delen av boden så nu bor både Fluff, Candy och Piggelin i boden med de andra kaninerna och det är så skönt! :) Ska göra en video där ni får se hur det blev! :)
 
Men har inte så mycket mer att berätta så ska nog avsluta nu. ;) Hej då! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0