VARFÖR MÅSTE MAN HA RUBRIK???

Hehe. Fick damp för att jag inte kom på någon vettig rubrik, men men. :) För typ en timme sedan så kom jag hem och då tog jag ut Theodor och filmade och sedan tog jag även ut de andra kaninerna i hagen och så så att de fick rasta sig. :) Sedan har jag inte gjort så mycket mer. Men ja. Nu håller jag på att importera filmer till datorn och juste jag gjorde en film där jag visar hur den nya kaninboden ser ut eler ny och ny, men jag vi har ju flyttat om så visade hur det blev och ska ju lägga upp det på Youtube. :))
 
Idag är det egentligen ridning, men det är Voltige och jag HATAR verkligen det inte vet jag varför, men jag gör bara det så jag bytta den ridlektionen med en tjej som heter Josefin i stallet och då bytte vi somsagt och nu ska jag rida nästa Fredag  istället. Dagen efter vi har kommit hem från Egypten. :P Men ja. :) Så det ska jag göra. Tro4 det var dressyr då. Mycket bättre än voltige! :P Men jaja. Nu ska jag avsluta. Men ha det så bra sålänge så hörs vi sedan! ^^ Hej då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0