Almost Famous har kommit! :D

Japp! Almost Famous har kommit! :D Är så himla glad! :D Kollade på den direkt! :P Den är nästan två timmar så det är därör jag inte har uppdaterat och jag kollade den när jag hade kommit hem och jag kom väll hem vid typ tre, halv fyra så ja! :) Men efter jag hade sett den så gick jag ut och la mig i gräset! jag vet inte varför, men det var så mycket tankar och käsnlor från filmen så ville bara det! xD Asså den är skitbra!!!!! Men när jag låg där i gräset så kändes allt så annorlunda. Det kändes så härligt och jag såg hur jorden snurrade. Jag skojar inte jag lovar! Eller så var det för att molnen flöt iväg uppe i himlen och att det bara kändes som det, men det var så härligt! Kunde bara ligga där och kolla upp i himlen i flera timmar. Men kände att jag blev böt så jag gick tillslut upp! :P Men ja...nej jag vill gå ut dit igen! Men det kan jag ju inte :P Hehe. Men ni måste bara göra det! Lägga er i gräset och kolla upp på himmlen och bara låta alla känslor och tankar försvinna!
 
Nu är det helg också! Så skönt! :D Men nu ska jag göra lite andra saker så hej då!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0