Äntligen helg! :D

Yes! Nu är det äntligen helg! Så himla skönt. Om ni undrar varför jag inte har uppdaterat tidigare så är det för att jag har pluggat sedan jag kom hem. Eller inte direkt för då laddade jag ner Takida låter till min mobil. Men sedan pluggade jag till slut och har typ pluggat i en timme och det får räcka. :) Men jag måste kunna alla frågor för de kommer komma på provet. Det är ganska mycket så jag måste plugga jättemycket på Söndag. :/ Men jaja. Nu är det ialalfall helg och det är somsagt så skönt! 
 
Imorgon är det tävling igen och det ska bli så himla kul! :D Längtar så mycket! :) I lätt ska jag starta som nr 2 med Candy, 12 med Piggelin och 22 med Theodor. Det var inte så många starter men lättklassen komer nog slåss ihop för att det är så få starter i lätt ny, men då får jag se vad jag hamnar då. :) Sedan på kvällen ska Darling och hennes familj komma och äta middag och det ska bli jätteroligt! :D Då ska vi bestämma någon till resa som vi ska göra tillsammans igen nästa vår eller sommar och jag längtar så mycket tills dess!
Sedan på kvällen hoppas jag att vi kan bada när det är sådär mörkt igen! Det är ju så himla mysigt! :D ^^
 
Sedan så ska jag plugga typ hela Söndagen och vara med kaninerna och inte så mycket mer. Så ja. :) Så ser min helg ut! :)
 
Idag på hemkunskapen kom Ehab in och sa att min dator hade kommit! :) Så himla bra! Då slipper jag äntligen den här skitlånedatorn! Jag hatar vekrligen den. Jag hade liksom skrivit en text som hade tagit 40 min och sedan skulle jag då såkart trycka på en knapp så att allt raderades och sedan kunde man inte ångra så det ska bli jätteskönt att få tillbaka min gamla! :)
 
Just nu lyssnar jag på Takida och softar! Jag älskar Takida så mycket. De är så bra! Jag lyssnar på Handflake Village som är favoritlåten! <333 Om ni lyssnar på de så kommer ni också älska de jag lovar! Låtarna är så himla bra! Robert menar iallafall nåt med låtarna. I de flesta band så skriver de bara huller om buller om man hör inte ens vad de sjunger för att de skriker så mycket och så är inte Robert och Takida och de är så sjukt bra helt enkelt! Takida forever and ever! <3333
 
Har gjot två tidsinställda tills imorgon medans jag är på tävlingen så att ni vet! :) Skriver även resultaten efter tävlingen också! :) Men nu ska jag avsluta. Bye! :)
 
 
Ni fick en bild på söta Smulan från träningen i förrgår! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0