Dagen :)

Tjing allihopa! :)
 
Idag har jag varit i skolan som vanlligt! :) Men innan jag åkte till skolan så skuulle jag till tandläkaren och det gick bra! :P Hade inga hål iallafall och det är ju bra. :) Sedan så kom jag till skolan och då var det No och sedan lunch och efter det Engelska och till sist Idrott så jag fick en väldigt kort dag idag! :P Men det är ju soft!
 
Efter skolan så gick jag ut med Chester för han var här idag och jag filmade honom och ska göra en ny film om honom! :)
 
Nu ska jag bara softa lite och sedan ska jag kolla på 112 på liv och död och sedan Det okända och även Mannen som talar med hundar! :) Det är så bra! :) Men nu ska jag kolla på Almost Famous igen! xD Men den är så himla bra!!!! :P Kanske hinner kolla på hela om jag börjar nu eftersom 112 på liv och död börjar 20.00! Den är ju två och en halv timme! Jättelång! :P Så jag måste avsluta! Bye! :)

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0