Dålig update...

Hejsan alla läsare! Jag vet skitdåligt update idag, men har haft ganska mycket och göra! :) Försökte att ladda upp en videobogg, men den verkade inte komma upp! Det är något fel på videofyme! :( Men iallafall.
 
Först skulle vi åka och hämta mitt stativ! :D Det är jättebra och kostade somsagt bara 99 kr! :) Så billigt och bra! ;) Sedan från Älta Centrum tog vi en buss mot Slussen och då gick vi av i Sickla station! :) Först åt vi lunch och vi åt sushi! Mums! Sedan så shopade vi där! :) Jag fick en tröja, jeans och lite underkläder! :P Men jag behövde det så det var ju bra! :) Efter det så åkte vi hem och då skulle några gäster komma och äta middag. :) Det var de som vi åkte till Kolmården med och det var väll kul! :) Vi åt Tacos och det var jätegott. Sedan kollade vi på en film och vi kollade på Jag saknar dig! Den är så sjukt bra! Ni måste se den! Efter det åkte de hem och ja sedan så har jag inte gjort så mycket mer! :P
 
Men när de var här och jag och Therése satt i mitt rum och pratade så fick jag synn på en The Ark affich som fortfarande hängde kvar där. Fattade inte varför och blev så arg för att jag fortfarande inte hade tagit bort den, men det har inte blivit så så jag gick och rev sönder den. Jag ba: Jag hatar er så jävla mycket!!!!!! Och rev sönder den. Therése också :P Jag bah. Nu så river jag sönder ditt ansikte hej då Ola och hej då Martin, Leari, Sylvester och alla! Hatar er!!!! Sedan slängde jag den och jag tänkte och jag ska det, men jag tänkte kasta deras skivor. Men det får jag typ inte för mamma. Men jag ska det när inte hon ser! :P Jag hatar de så himla mycket! Fattar inte hur jag kunde gilla de. Stillwater är ju bäst!!!! Okej, de kanske inte finns och så, men de har funnits. Men ändå jag gillar de!!! Aja. det vara det jag ville säga. :) Måste gå och lägga mig nu! Hej då! :)
 
Hehe gjorde denna bild också! :P Hatar The Ark!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0