Darling!

Tjing bloggen!
 
Idag vaknade jag tjugo i ellva! Väldigt sent för mig! :P Men ja...var väldigt trött så det behövde jag. :)
 
Idag ska Darling komma och vi ska åka ut med Rullstolen och den roliga saken igen!  Ni fattar inte hur kul det är! xD Funderar på att jag ska göra en film om det, men det kanske jag inte ska...vet inte. Men aja. Nu ska jag göra iordning mig och äta lunch direkt för om jag äter frukost nu så kan jag ju inte äta lunch förns 1 och då kommer ju Darling! :P Så jag får äta lunch nu.
 
Juste. Jag har ju frågestund. Glöm inte det och jag svarar inte på privata frågor så att ni vet. Den avslutas idag kl 20.00! Så skynda på att ställa frågor!
 
 
Haha ! Candy! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0