Filmer från konserten :)

Nu har jag äntligen listat ut vad alla låtar heter. Lite jobbigt var det för de har gjort typ 50 låtar totalt och jag skojar inte! Men de är så j*vla bra. Men aja! Här är filmerna! :)
 
Förlåt för att jag hamnade efter lite ibland, men jag tappade bort Robert på en del filmer som ni ser! xD
 
A point of View
 
 
Give into me
 
 
 
Jaded
 
 
 
Losing
 
 
Evil Eye
 
 
The Dread
 
 
Tear it Up Again
 
 
Curly Sue
 
 
Deadlock
 
 
Never alone Always alone
 
 
Haven Stay
 
 
The Artist
 
 
The burning heart
 
 
 
Willow and Dead
 
 
 
Hehe. Trodde inte de skulle spela You learn som var den enda låten som jag kunde typ så det var därför jag sa ja! Mobba mig inte! :P
 
You learn
 
 
Fire away
 
 
Och nu finalen! Den är så grym! Varför jo kolla i slutet!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0