Fredag! :D

Idag är det Fredag och det ska bli så himla skönt med helg! :D Slutar efter lunch idag också och det är soft! :) När jag kommer hem så ska jag vara ute med Theodor och de andra kaninerna. Tror jag ska filma lite hc göra en ny film om honom eller de andra kaninerna också! ;) Haha. Älskar att göra filmer! :P Men sedan så ska jag se på Almost Famous! :)
 
Vet ni. Jag drömde en jättekonstig dröm inatt, eller den var bra. :)  Jag drömde om Stillwater! :P Och att jag typ va med de och att jag hade blivit sångerska i deras band! :P Haha. Jättekonstigt alltså! Sedan så hade någon typ tagit Russel och satt honom på nån ö. Det var så konstigt. Men sedan hittade vi honom och jag var så glad! :P Efter det så hade DIck kommit på någon rolig sak och det var att man liskom sätter en äppelbit på ett glas och så skulle man skjuta det från glaset och då gjorde jag och Russel det och vi tyckte det var jättekul! xD Sedan så såg jag Jeff och då så här kollade han jätteglatt på mig och sedan så var drömmen slut! :( Jättekonstig, men rolig dröm! :P Hoppas jag drömmer om de inatt igen. Men ja...nu ska jag avsluta. Bye! :)
 
 
Älskar den här scenen ur Almost Famous! :P

Kommentarer
Postat av: emelie dv

Hej Emelie kan inte du skriva ditt veckoshcema på din fitid på bloggen är du snäll b<3 din blogg

Svar: Visst! :)
Emelie

2012-09-22 @ 11:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0